Thursday, June 30, 2011

Ingrate Child Is Melodramatic, Ruins Zoo Guestbook


FFS kid. Do you know there are kids in the world who NEVER get to go to the zoo? Sure - the pacing tiger (plz note correct spelling) is a little depressing but I know you saw the chimp climbing the tree and flinging poop AND I KNOW YOU LAUGHED.

brown cardigan

Nyan Cat Taken To Its Illogical Conclusion

A bar on Tatooine. Why not?



Buzzfeed. Previously.

Friday, June 24, 2011

Tuesday, June 21, 2011

TV Challenge: Let Alan Make Your Day

I am obsessed with this video. If this video was a religion I would not only devoutly follow it, but also stand at Taylor Square for 18 hours a day and proclaim this video from a milk crate. This video has, within seconds, transformed a hopelessly and irretrievably boring shit of a show into the best show ever. One more miracle and this video will be beatified.

I think I've made my point.

EXCEPT THAT THERE IS A PART TWO, WHICH ONLY ADDS WEIGHT TO MY BIBLE ANALOGY.



Wednesday, June 15, 2011

I Said What What

Oh. I see we're playing mini golf.

Pic

9GAG

AFK Tavern Nerds Up Drinking

The Interpipes Are Leaking of the Day

Great. Thanks for geekifying the last truly cool thing I ever do. TDW

Oh & BTW the aforementioned Tavern's website requires sign-in to access content and is exclusively a gamers drinking establishment, or 'game night club' if you will. Yep.

Venn Diagram: HBO Programming



Ahhh - the triumvirate of extreme watchability. (College Humor)

Apparently Game of Thrones has some seriously embellished gay sex scenes compared to the books. (Mad props to the writer who inserted the out-of-shot-yet-very-audible knight-on-knight gobby, BTW. Right after uncomfortable knight-on-knight chest-shaving scene, no less. Well played HBO.)

But I can honestly state that the sex was toned down in True Blood. I read the books and they were enough to make a Pony blush. Who knew a devoutly Christian southern nanna had so many fingering scenes in her?? Seriously. Fingering overdose. (Obvs HBO dialled the gayness waaaaay up, though. Pretty sure they have some sort of quota. Which is more than fine by me.)

Tuesday, June 14, 2011

*sad face*

yourwhoremoans:

Skull Swap

Goat - See!?



Sober in a Nightclub

Taste the Biscuit

I know not the meaning of this or why it may have occurred.



Buzzfeed

Frances McDormand's Denim Jacket

Some snooty fashion types didn't approve of Frances' blue cotton Tony Awards outfit.

Frances McDormand
Exhibit A


Katelyn Mullen of PopEater had this to say:

She made her way to the stage to accept her trophy in an outfit that seemed a little more fitting for a backyard barbecue than for Broadway's biggest night. 

Ouch! Put your manners back in Katelyn!

Anyway, Ms McD's demin jacket is having the last laugh on Twitter. Follow it at @McDsJeanJacket






Jane Austen Drinking Game

It's a truth universally acknowledged that something something DRIIIIINK!!



Mostly Water Theatre via Alex Leo

Ghost Ride the Prius



MetaFilter

As opposed to:

Don't Tell Tumblr...




Today Tonight Bingo



Not that Today Tonight needs any help to make it entertaining...

via @NomDuJour

NPH at the Tonys

I LOVE YOU NPH!!!



TDW

Couch Cover: Killer Queen



FreddeGredde via TDW

Apple Blossom Found Her Special Talent...



That's quite upsetting.

Buzzfeed

Friday, June 10, 2011

KREAYSHAWN: Ovary Swag

GIF WIN.



CesarAHP

Nine-Year-Old Boy Dances To Madonna’s “Vogue” In The Summer Of 1991

Oh, hello there template for my future male children. Congratulations on complete pwnage of vintage Madonna, not losing momentum for entire four-plus minutes & epic green screen.


ME AT NINE, PERFORMING TO MADONNA IN SUMMER '91! from Robert Jeffrey on Vimeo.


Videogum

She's Not On the eHarmony Ads on Telly

Yeah, yeah. I pre-empt your cries of "OBVIOUS FAKE!!!" and counter with a "I LOLed anyway. Respect, Debbie."



Another spectacular find from Mz Minge. Many thanks!!

I'll Take That As An AWESOME COMMENT

BREAKING NEWS: Australian news anchor/Q&A supercut mashup raises Antipodean YouTubery to new heights.



thanks Mindi! xx

Wednesday, June 8, 2011

AdverWIN: Alamo Drafthouse - The Customer is WRONG, Bitch



"I'm going to tell everybody" - video has almost 1 million views sooooo mission: accomplished.

Ballsy. Mad props.

Buzzfeed

Censorship: Is It That Bad?

Yeah, actually it is and also I can't bothered to actually outline any real issues about freedom of information/expression/speech vs all that BUT WHO WILL THINK OF THE CHILDREN??? junk.

To be honest the title was just a lazy segue into discussing the latest celluloid horrors dreamt up by Tom Six. In case you've been living under a rock without an internet connection or living a normal, productive life and haven't heard about the original Human Centipede, this is what Wikipedia has to say about it:

The Human Centipede (First Sequence) is a 2010 Dutch horror film written and directed by Tom Six. The film tells the story of a German doctor who kidnaps three tourists and joins them surgically, mouth to anus, forming a "human centipede".


Yep. Unfortunately still haven't gotten around to seeing that one, but here are some artist renditions of what it may have been like:







Eats Cutes & Leaves



That title doesn't really make sense but I'm still quite happy with it.

Dog & Pony Show

Tuesday, June 7, 2011

Confusing Child Is Confused

I hope... *calls DOCS*



Tosh.0

Sarah Palin Quotes Delivered By Teenaged Girls

OMG. Lyk wat a bunch of freaking mavericks. Peace out...?

Peace out?? Fuck, I've completely lost touch with how teenagers speak. OMG I DON'T THINK I KNOW ONE TEENAGER.

*opens bottle of wine & fixates on second grey hair*





Ponybacca



*rawgggrrrllllllllllaaarrrghhhgrrr* *whinny*

Friendship is Magic

Every Herd's Got One



Cat Bountry vs Earth

Harry Potter FUCK YEAH



Doktor Girlfriend

LOLSheen: Hunter S Smokes Bongs of Charlie Sheen For Breakfast

talentwithoutdesire:

onhelium:

BEST.

“Winning” vs. “Gonzo Journalism”
This fight is over.

..and Tim Leary’s like “whatever, man”

talent without desire

Newspaper Nails

Newspaper Nails

OMG cuuute!

Buzzfeed

Saturday, June 4, 2011

Store Buyout


Is it just me or is everyone having a YAY INTERNET!! kinda week?

First 80% of the population of the earth gave Urban Outfitters an epic FUCK YOU for stealing some hapless, cute, indie, craft-lovin' Etsy seller's designs - crashing their site, making them remove the designs and selling aforementioned crafter out within a day.

Then Australia got all up in Adshel's face when they caved to some evil bible basher's objection to the proximity of gay "foreplay" near a PUBLIC TRANSPORT EMBARKATION ZONE and made Adshel eat shit, tell the Christians to fuck off, put the damn poster back and then give the safe sex campaigners cheaper rates ongoing.

Then some guy got his stolen MacBook back by using an app to film the shifty tech-napper with his webcam, using Tumblr and Twitter to make the villainous douchebag internationally infamous (and light a fire under some police ass) in the process. 
But it looks like the internet was only just getting started!:

What would you do if your favourite local milk bar proprietor was about to go out of business after over 40 years of international beer vending?

Nothing? Sure - me too. But what if his name was Hercules?...

This is exactly what faced Kyle MacDonald (that dude who traded the red paperclip for the house) and Kyle was not about to let Hercules' Fancy Grocery go down the tubes. Not on his watch!

Kyle and his merry band of hipsters came up with a pretty straight forward solution - they rocked up and bought the shit out of Hercules' store. Everything. And then took all the shit from the shelves and fridges and popped it in a gallery and called it art. And cos it was a hipster gallery in NYC, no one said a thing for fear of "not getting it."

AWESOME.

Also Hercules has a really cute cat.

I Heard They Got Him A Guide Pug

Just kidding. They euthanised him.



Take A Weird Break

The PoPo

Fuck Them



brown cardigan

Extreme Radness Envy: This Guy

Why don't we have Capri Sun in Australia?? IT LOOKS AWESOME!!!





via BOTI

Art That Makes Me Wish I Was Dead...

...so I can be tastefully commemorated!! Check out these beauties from Etsy (via Regretsy).

Friday, June 3, 2011

This Is Really Happening



Thank god we've smashed through the glass ceiling and have so many options now: good housewife, crappy house wife, empowered pop strumpet.

I like the bit where she doesn't want to be a crappy housewife.

TDW

Dreamz: I Haz Sum

Funny Pictures - Nyan Cat Beginz

Miss Cellania

Auto WIN



tofutti break